Magyar internetes ajánlómotort választott a Vianeos

A Gravity R&D ajánlórendszerével erősít a Vianeos. A francia IPTV middle-ware szolgáltató 2010 novemberében a magyar Gravity Impress ajánlórendszerét integrálja Octopus szolgáltatásába. A több mint egymillió IPTV előfizetőt kiszolgáló Vianeos az új Octopust a francia piacon túl a Közel-keleten kívánja piacra dobni 2011 elejétől. A francia IPTV piac egyik meghatározó szereplője, a Vianeos a Gravity által fejlesztett ajánlórendszert integrálja Octopus szolgáltatásába. A Vieaneos a világ 23 országában szolgáltat - az ajánlómotorral megerősítet Octpust a Közel-Keleten tervezi értékesíteni, ahol a vállalat közel 60 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik. Az arab nyelvű IPTV piacokon régóta aktív Vianeos az első alkalommal fog ajánlómotorral integrált IPTV keretrendszerrel megjelenni.

„A Gravity Impress az egyik legrugalmasabb és legjobban skálázható ajánlómotor, amely leginkább társítható az Octopus keretrendszerébe és filozófiájába.” – mondta Bachir Ghalayini, a Vianeos stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója.

„A francia IPTV piac hagyományosan a legerősebb Európában, az előfizetők száma közel 10 millió. A Vianeos ezen a piacon az egyik legjelentősebb szolgáltató, így különösen nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a világban található ajánlórendszerek közül az Impress-t választotta. Az integráció után az Octopuson keresztül az Gravity fog - egyelőre közvetett formában - arab nyelvterületre lépni. – mondta Csíkos Péter András, a Gravity ügyvezető igazgatója.

A Vianeos szándéka szerint az Impressel kibővített Octopusszal a Selesales rendszerintegrátorral együttműködésben kezdi meg a közel-keleti terjeszkedést a Batelco (Bahrain Telecommunications Company) szolgáltatási országaiban. Az Arab-öböl menti országok potenciális IPTV piacát a vállalat közel a francia piacéval hasonló méretőre teszi.

Másodlagos menü